Forum Polish Bikers w UK Strona Główna Polish Bikers w UK
Miejsce Spotkan Polskich Motocyklistow w UK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NOWY SEZON BUELL ? - NEVER EVER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> MOTOCYKLE KANAL OGOLNY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATTHEW




Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/London/Bristol

PostWysłany: Nie 21:00, 27 Kwi 2008    Temat postu: NOWY SEZON BUELL ? - NEVER EVER

Witam

Kilkanascie zdan na nowy sezon


Zaczelo sie dziac...
Poszukiwania...
Wybor padl na znana wczesniej marke uroku pralki marki "Frania" i rzecholenia paczki gwozdzi...- TRIUMPH T509- wroc///- to byl ten pierwszy plan.

Plan wykonany sklada sie z bulgoczacej pralki Frani i mega basu z latwoscia przesuwajacego moto na parkingu.Do tego trzeba dodac kolor karetki pogotowia...

-Jesli jeszcze nie wiesz o czym mowa to zobacz attached files.

...Po licznych konsultacjach z bylym nadwornym mechanikiem ( Dr Kotletem ), postanowilem zaniechac zakupu szanownego Triumpha. Opinie uzytkownikow, fora dyskusyjne, testy porownawcze, opinie Anglikow itp. potwierdzily kilka przypadlosci tych motocykli ( elektryka, silnik, przednie zawieszenia itd ).

Wlasciwie decyzja zapadla na kilkanascie godzin przed odbiorem motocykla Speed Triple.

Niepokornie siedzac przed kompem, postanowilem przeorac siec w poszukiwaniach tego jednego. ( Co niektorzy w tym miejscu w to nie wierza spogladajac chocby na podpis....)

W pewnym, momencie zastanawiajac sie nad kolejna zmiana, uswiadomilem sobie, ze kazdy z posiadanych motocykli mial cos innego do zaoferownia. Przestudiowalem raz jeszcze liste i wyodrebnilem kilka modeli mogacych w mojej czysto subiektywnej ocenie sklasyfikowac na liscie TOP 5.

Po zaciesnieniu kregu powstala lista TOP 3 i po wielkich bolach doszedlem do TOP 1. Tak troche jak w Talk show "Britain's got talent"

Wybor padl na wspomniana na wstepie pralke Franie.

Pralka z wirownikiem...

Frania marki Buell o kryptonimie XB9R Firebolt skonstruowana przez Eryka Buella jest wyposazona w silnik Harleya Davidsona osadzony w zwarta rame i sportowe zawieszenia. Litrowy silnik w ramie od moto gabarytu mniejszej 500cc...

Moment obrotowy powala z nog ( zachecam do przesledzenia danych technicznych ) - do tego ponad 100 koni oraz nieseryjny tlumik daje soczysty basowy dzwiek powodujac falszywe alarmy w zaparkowanych autach oraz stany przedzawalowe u starszych homo sapiens. ( psy tylko szczekaja ).

Motocykl przyspiesza na kazym biegu i wyrywa dlonie. Nie jest mega mistrzem predkosci, bo przy 140 milach/h drgania nie pozwalaja na przelykanie sliny. ("Odpowiedni" masaz przy 110 jest jeszcze ok).

Buell Firebolt jest sprawny w miescie, dysponuje sporym skretem i swietnym przspieszeniem. Nie nadaje sie do turystyki ( zwlaszcza z pasazerem ). Zasieg na pelnym baku ( czyt. ramie ) - paliwo umieszczone w ramie daje mozliwosc pelnego masazu na odcinku okolo 115 mil. ( srednia predkosc okolo 80-90 mil/h )

Pasek kewlarowy w praktyce bezobslugowy ( czyste rece - jak milo ). Zawieszenia preferuja dobre, gladkie jezdnie, ale przy malych zdrapkach skutecznie izoluja od wierzgniec. Gorzej wypada mega wyrwa w asfalcie...

Hamulce - barzo wydajne ( jedna olbrzymia tarcza z przodu mocowana do piast oraz trzy zaciski z przodu ) - good job...

Pozycja za kierownica sklania do przyjecia wygladu czlowieka w fazie embrionalnej, ale pseudo bak ( pokrywa filtra powietrza jest mala ), co daje nieograniczone mozliwosci w przesuwaniu rak opierajac sie na zmiane o kolana itd. Mozna sie pokusic o zamontowanie wyzszej owiefki.

Swiatla soczewkowe daja przyzwoita smuge oswietlonej jezdni, liczniki - coz - moglyby byc bardziej czytelne. ( Wygladaja jak element zaprojektowanej karykatury z cyferkami i kolorowymi wskaznikami - szczerze: ochyda )Ogolnie spartanski wyglad - wlasciwie sam eliksir w postaci ramy silnika, zawieszen i kilku plastikow daje Buellowi niepowtarzalny wyglad. Motocykl nie jest w stanie zginac w tlumie masowych produkcji, wyroznia sie technicznymi rozwiazaniami oraz wzbudza skrajne emocje.

Erik Buell zaprojektowal cos, co dalo mi wielka frajde, zostalo sklasyfikowane w liscie jako TOP 1 i po raz pierwszy w historii motoryzacji faceta ( chorego na glowe motocyklisty Matthew ) wystapilo po raz drugi.

Buell - GO YOUR OWN WAY - az do pewnego momentu... ( czytaj ponizej )
Very Happy








...W tym momencie, chcialbym ochlodzic zapaly potencjalnych nabywcow marki Buell szukajacych ogloszen lub przetrzasajacych statementy w celach kredytowych.

Buell zawiodl Sad .
Okazjonalne wypady za miasto nie trwaly zbyt dlugo. Przy szybszym ogniu Buell nerwowo sie prowadzil. Wykazywal tendencje do nerwowych drgan ukladu kierowniczego. Nie potrafie wyjasnic dlaczego, moze to wynik tylko jednego egzemplarza? ( w poprzednim nic takiego nie zaobserwowalem ). Po kilku jazdach i regulacjach zawieszenia, wada byla tak odczuwalna, ze postanowilem, ze rozgladne sie w przedziale innych moto 1 litra... Ostatnia szansa Buella wystapila w momencie, kiedy mialem jechac z Bristolu do Weston Super Mare w sprawie pracy. (Jak waznej - niech to pozostanie do wiadomosci Redakcji...) Po 15 milach moto stanelo w bezruchu..w polu. ( Padla elektryka ).
Po kilku interwencjach w okoliach kabli akumulatora i 2h przerwie pojechalem dalej. Na spotkanie przyjechalem spozniony a w efekcie pracy nie zdobylem....
Decyzja zapadla : GO YOUR OWN WAY - ale bez Buella.
Wrocil na Ebay, a od kilku dni przedostaje sie na drogi Niemiec, gdzie bedzie eksploatowany. Happy winner?
Reasumujac : W czysto prywatnym, subiektywnym zachwycie mozna pokusic sie o sformulowanie, ze Buell to wspaniala egzotyczna jednostka stworzona przez fanatyka motocyklowego, inzyniera i wizjonera z US. Majac go do dyspozycji, nalezaloby zakupic jeszcze jeden motocykl do codziennej jazdy ( koniecznie podczas deszczy ), Buellem do pubu i na kilka ostrych winkli w poblizu punktow serwisowych. Innym mozna cieszyc sie bez przerwy, wiec od milosci do nienawisci jeden krok?
Na otarcie lez zalaczam niedzielny filmik, aby jeszcze raz zabrzmialo wspomnienie litrowej V:

http://www.youtube.com/watch?v=UjAY18oUNtg


...To bylo 1 czerwca 2008 w godzinach rannych.
Wieczorem?

Arrow Wielki come back - wypowiadalem sie juz w tej sprawie na forum:
Made in Japan - czy ktos zna lepsze motocykle???




Troche dzwieku ZRX-a :
http://www.youtube.com/watch?v=57qm-cIdobE

oraz film amatorski podsumuwujacy te dwie akcje na wesolo Laughing :
http://www.youtube.com/watch?v=9gIclwH_UeY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MATTHEW dnia Pon 11:04, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 13 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Sob 18:11, 03 Maj 2008    Temat postu:

No to życzę smacznych wibracji i mocnych ramion. Widzę że nie jestem tu sam jeśli chodzi o amerykańskie V-twin`y. Mam HD Electra Glide która nie jest tak dzika jak XB9R ale za to 3 razy większa. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pavel_S




Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzies w Kent

PostWysłany: Pią 15:39, 30 Maj 2008    Temat postu:

Podoba mi się to moto, brzmii to rzeczywiscie fantastycznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Czw 1:22, 05 Cze 2008    Temat postu:

Ooo. Przykre. Ale w koncu to Buell...częśc Harleya więc trzeba go kochąc zeby z nim życ...to tak jak z żoną - kochać znaczy zaakceptować czyjeś wady.

Fajnie gada ten Buell.
Moje moto gada bez wydechów tak jak slychać w poniższym klipie...moto też z rodziny czyli H-D Electra Glide....Evo 1340, 400kg masy....
[link widoczny dla zalogowanych]
AveV2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Horus




Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:38, 01 Lip 2008    Temat postu:

Buell ladniutki,ale przyznam szczerze,ze ten model Kwacha tez znalazl miejsce w moim sercu i mialbym niezly dylemat gdyby mi ktos kazal wybierac miedzy tymi dwoma Rolling Eyes

Qurim,ten Hadeczek to 1340 ?! Przyznam,ze gang ma niski,ale baaardzo spokojny.
Moja Inga brzmi podobnie z dolu jak ja wyciagam,a ma tlumiki-no prawie ma Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Śro 8:45, 09 Lip 2008    Temat postu:

Horus - no to jest 1340ccm lub poprawnie mówiąc 80 cali. Very Happy
Wolę poczciwego Evo niż cywilizowanego Twin Cam`a. Mój prawie standard jest na chwilę obecną, tylko zapłon mam Crane Hi-4. Wkrótce Hypercharger dojdzie, wydeszki no i totalna transformacja Electry włącznie z lakierem.
Very Happy pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> MOTOCYKLE KANAL OGOLNY Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin