Forum Polish Bikers w UK Strona Główna Polish Bikers w UK
Miejsce Spotkan Polskich Motocyklistow w UK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NOWY V-MAX (1679cc, 200HP & 166.8Nm )

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> MOTOCYKLE KANAL OGOLNY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATTHEW




Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/London/Bristol

PostWysłany: Pią 21:05, 06 Cze 2008    Temat postu: NOWY V-MAX (1679cc, 200HP & 166.8Nm )

Witam

Power, adrenalin and acceleration


[link widoczny dla zalogowanych]



Powrót legendy1985: narodziny legendy
W latach 80. potężne samochody z silnikami V8 były bezdyskusyjnymi władcami szos w USA. Zarówno na scenie dragsterów, jak i poza nią, silnik o ogromnej pojemności był królem. Ćwierć wieku temu pojemność rządziła - a Yamaha uchwyciła prawdziwy duch tej epoki i w 1985 roku zaprezentowała niesamowity motocykl - VMAX. Masywny, 4-suwowy i 4-zaworowy silnik DOHC o pojemności 1198 cm3, osiągający moc 140KM. Ten radykalny, muskularny motocykl natychmiast stał się legendą i ikoną motocyklizmu. Przez trzy dekady sprzedano około 100 000 sztuk, a legenda VMAX-a znalazła swoje odbicie w Guggenheim Museum’s "Art of the Motorcycle", jeszcze podczas jego produkcji. Nic nigdy nie przewyższyło legendy... aż do teraz.

2008: odrodziny legedy
Podczas późnych lat 90. Yamaha zaczęła pracować nad odrodzeniem legendy. Zespół zdawał sobie sprawę, jak unikatowy i oryginalny jest VMAX dla swoich właścicieli - a także dla fanów, którzy go podziwiają, nawet jeśli nigdy nim nie jeździli. Ustanowiono cztery cele, których osiągnięcie umożliwiło stworzenie godnego następny legendarnego modelu.
1. Odczucie niesamowitego przyspieszenia oraz mocy
2. Wyróżniające, precyzyjne prowadzenie
3. Wyrafinowana rama i unikalny wygląd
4. Spełnienie norm EU3

With these main aims in mind, the development team have created an all-new powerful state-of-the-art 1,679cc V4 engine providing xxPS and xxNm of torque combined with Yamaha’s finest and latest electronic engine control technology such as YCC-I and YCC-T. We’ve also created an all-new low-profile diamond-type frame, which uses the engine as a stressed member in order to deliver the right balance of rigidity, which makes for excellent straight line stability – together with precise and sharp levels of cornering. All packed in a head-turning and forceful appearance.

[link widoczny dla zalogowanych]

Mając na uwadze te cele, ekipa deweloperów stworzyła nowy, potężny silnik V4 o pojemności 1679 cm3, osiągający moc 200 KM i moment obrotowy 166.8 Nm, w połączeniu z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi Yamaha, jak YCC-I i YCC-T. Stworzyliśmy także nową aluminiową ramę, która używa masy silnika, jako elementu dostarczania właściwego wyważenia i sztywności, co przekłada się na wyjątkową stabilność podcza jazdy na wprost wraz z precyzją na zakrętach.
Właściciele oryginalnego modelu - a także nowicjusze w świecie VMAX - mogą być pewni, ze nowy VMAX dostarcza niezapomnianą kombinację innnowacji i przyspieszenia.
Nowy VMAX to prawdziwy hot-rod. Wyobraź sobie siebie, ściskającego kurczowo kierownicę, czującego, jak mega-szeroka tylna opona 200/50 R18 przenosi cała niewarygodną moc 200-konnego silnika V4 na asfalt - to musi być szczyt adrenaliny. Z dumą oświadczamy - VMAX powrócił!

* fragment tekstu z oficjalnej strony Yamahy




Dlugo czekalem na nowa legende. Nie jestem rozczarowany.
Zaczynam zbierac fundusze...

http://www.youtube.com/watch?v=4cgniw06P8U

http://www.youtube.com/watch?v=TyUtKtIp8Uo


http://www.youtube.com/watch?v=l0lP7SprvqM


http://www.youtube.com/watch?v=LxxDIpGafb0


http://www.youtube.com/watch?v=5OZsV1LR1rk



Specyfikacja techniczna
Silnik

Typ silnika:4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, typu V, 4-cylindrowy
Chłodzenie silnika:Chłodzony cieczą

Pojemność skokowa:1679 cm3

Średnica x skok tłoka:90.0 x 66.0 mm

Stopień sprężania:11.3:1

Moc maksymalna:147.2 kW (200 HP) @ 9,000 obr/min

Maksymalny moment obrotowy:166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 obr/min

Smarowanie:Mokra miska olejowa

Gaźnik:Wtrysk

Sprzęgło:Mokre, wielotarczowe, sprężyna membranowa

Układ zapłonowy:TCI

Starter:Elektryczny

Układ przeniesienia napędu:5-biegowa

Przeniesienie napędu:Wał Kardana

Przełożenie pierwotne:1.509
Przełożenie wtórne:3.082
Przełożenie 1. biegu2.375
Przełożenie 2. biegu1.810
Przełożenie 3. biegu1.400
Przełożenie 4. biegu1.115
Przełożenie 5. biegu0.935

Pojemność zbiornika paliwa:15 litrów

Pojemność zbiornika oleju:5.9 litrów

Podwozie
Podwozie:Aluminiowa

Zawieszenie przód:Zawieszenie teleskopowe, Ø 52 mm

Skok zawieszenia przód:120 mm

Zawieszenie tył:Wahacz (z amortyzatorem centralnym)

Skok zawieszenia tył:110 mm

Kąt główki ramy31°

Wyprzedzenie koła148 mm

Hamulec przód:Podwójne tarcze, Ø 320 mm

Hamulec tył:Pojedyncza tarcza, Ø 298 mm

Opona przód:120/70 R18M/C (59V)

Opona tył:200/50 R18M/C (76V)

Wymiary

Długość (mm):2395 mm

Szerokość (mm):820 mm

Wysokość (mm):1190 mm

Wysokość siedzenia (mm):775 mm

Rozstaw osi (mm):1700 mm

Min prześwit (mm):140 mm

Dopuszczalna masa całkowita (kg):310 kg - ( blad )
Masa z plynami: 310kg



Polecam strone:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tapety:
[link widoczny dla zalogowanych]



Jak wasze opinie???


pozdrawiam
matt









Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MATTHEW dnia Pon 13:10, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pavel_S




Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzies w Kent

PostWysłany: Sob 20:01, 07 Cze 2008    Temat postu:

No niezle niezle. Pewnie cena powalajaca, ale coz pomarzyc zawsze mozna. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
qurim




Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22

PostWysłany: Nie 23:33, 08 Cze 2008    Temat postu:

Idealny sprzęcik na zatloczone miasto. Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sapmar4




Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Londyn N15 / Świętokrzyskie

PostWysłany: Pon 20:03, 09 Cze 2008    Temat postu:

wiec odnosnie tematu i ceny:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sapmar4




Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Londyn N15 / Świętokrzyskie

PostWysłany: Pon 20:06, 09 Cze 2008    Temat postu:

a tak na marginesie nie dziwi was dopuszczalna masa calkowita?
310 kg czyli moto ma nie wiecej niz 210 kg jesli jest jednoosobowe?
troche to bez sensu moze to pomylka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MATTHEW




Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/London/Bristol

PostWysłany: Czw 17:24, 12 Cze 2008    Temat postu:

PaveLBlueBandit napisał:
No niezle niezle. Pewnie cena powalajaca, ale coz pomarzyc zawsze mozna. :)






W UK ma kosztowac okolo 12000GBP ( NIEOFICJALNA CENA )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Polish Bikers w UK Strona Główna -> MOTOCYKLE KANAL OGOLNY Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin