|
Polish Bikers w UK Miejsce Spotkan Polskich Motocyklistow w UK
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATTHEW
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/London/Bristol
|
Wysłany: Pią 21:05, 06 Cze 2008 Temat postu: NOWY V-MAX (1679cc, 200HP & 166.8Nm ) |
|
|
Witam
Power, adrenalin and acceleration
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót legendy1985: narodziny legendy
W latach 80. potężne samochody z silnikami V8 były bezdyskusyjnymi władcami szos w USA. Zarówno na scenie dragsterów, jak i poza nią, silnik o ogromnej pojemności był królem. Ćwierć wieku temu pojemność rządziła - a Yamaha uchwyciła prawdziwy duch tej epoki i w 1985 roku zaprezentowała niesamowity motocykl - VMAX. Masywny, 4-suwowy i 4-zaworowy silnik DOHC o pojemności 1198 cm3, osiągający moc 140KM. Ten radykalny, muskularny motocykl natychmiast stał się legendą i ikoną motocyklizmu. Przez trzy dekady sprzedano około 100 000 sztuk, a legenda VMAX-a znalazła swoje odbicie w Guggenheim Museum’s "Art of the Motorcycle", jeszcze podczas jego produkcji. Nic nigdy nie przewyższyło legendy... aż do teraz.
2008: odrodziny legedy
Podczas późnych lat 90. Yamaha zaczęła pracować nad odrodzeniem legendy. Zespół zdawał sobie sprawę, jak unikatowy i oryginalny jest VMAX dla swoich właścicieli - a także dla fanów, którzy go podziwiają, nawet jeśli nigdy nim nie jeździli. Ustanowiono cztery cele, których osiągnięcie umożliwiło stworzenie godnego następny legendarnego modelu.
1. Odczucie niesamowitego przyspieszenia oraz mocy
2. Wyróżniające, precyzyjne prowadzenie
3. Wyrafinowana rama i unikalny wygląd
4. Spełnienie norm EU3
With these main aims in mind, the development team have created an all-new powerful state-of-the-art 1,679cc V4 engine providing xxPS and xxNm of torque combined with Yamaha’s finest and latest electronic engine control technology such as YCC-I and YCC-T. We’ve also created an all-new low-profile diamond-type frame, which uses the engine as a stressed member in order to deliver the right balance of rigidity, which makes for excellent straight line stability – together with precise and sharp levels of cornering. All packed in a head-turning and forceful appearance.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mając na uwadze te cele, ekipa deweloperów stworzyła nowy, potężny silnik V4 o pojemności 1679 cm3, osiągający moc 200 KM i moment obrotowy 166.8 Nm, w połączeniu z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi Yamaha, jak YCC-I i YCC-T. Stworzyliśmy także nową aluminiową ramę, która używa masy silnika, jako elementu dostarczania właściwego wyważenia i sztywności, co przekłada się na wyjątkową stabilność podcza jazdy na wprost wraz z precyzją na zakrętach.
Właściciele oryginalnego modelu - a także nowicjusze w świecie VMAX - mogą być pewni, ze nowy VMAX dostarcza niezapomnianą kombinację innnowacji i przyspieszenia.
Nowy VMAX to prawdziwy hot-rod. Wyobraź sobie siebie, ściskającego kurczowo kierownicę, czującego, jak mega-szeroka tylna opona 200/50 R18 przenosi cała niewarygodną moc 200-konnego silnika V4 na asfalt - to musi być szczyt adrenaliny. Z dumą oświadczamy - VMAX powrócił!
* fragment tekstu z oficjalnej strony Yamahy
Dlugo czekalem na nowa legende. Nie jestem rozczarowany.
Zaczynam zbierac fundusze...
http://www.youtube.com/watch?v=4cgniw06P8U
http://www.youtube.com/watch?v=TyUtKtIp8Uo
http://www.youtube.com/watch?v=l0lP7SprvqM
http://www.youtube.com/watch?v=LxxDIpGafb0
http://www.youtube.com/watch?v=5OZsV1LR1rk
Specyfikacja techniczna
Silnik
Typ silnika:4-suwowy, 4-zaworowy, DOHC, typu V, 4-cylindrowy
Chłodzenie silnika:Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa:1679 cm3
Średnica x skok tłoka:90.0 x 66.0 mm
Stopień sprężania:11.3:1
Moc maksymalna:147.2 kW (200 HP) @ 9,000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy:166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 obr/min
Smarowanie:Mokra miska olejowa
Gaźnik:Wtrysk
Sprzęgło:Mokre, wielotarczowe, sprężyna membranowa
Układ zapłonowy:TCI
Starter:Elektryczny
Układ przeniesienia napędu:5-biegowa
Przeniesienie napędu:Wał Kardana
Przełożenie pierwotne:1.509
Przełożenie wtórne:3.082
Przełożenie 1. biegu2.375
Przełożenie 2. biegu1.810
Przełożenie 3. biegu1.400
Przełożenie 4. biegu1.115
Przełożenie 5. biegu0.935
Pojemność zbiornika paliwa:15 litrów
Pojemność zbiornika oleju:5.9 litrów
Podwozie
Podwozie:Aluminiowa
Zawieszenie przód:Zawieszenie teleskopowe, Ø 52 mm
Skok zawieszenia przód:120 mm
Zawieszenie tył:Wahacz (z amortyzatorem centralnym)
Skok zawieszenia tył:110 mm
Kąt główki ramy31°
Wyprzedzenie koła148 mm
Hamulec przód:Podwójne tarcze, Ø 320 mm
Hamulec tył:Pojedyncza tarcza, Ø 298 mm
Opona przód:120/70 R18M/C (59V)
Opona tył:200/50 R18M/C (76V)
Wymiary
Długość (mm):2395 mm
Szerokość (mm):820 mm
Wysokość (mm):1190 mm
Wysokość siedzenia (mm):775 mm
Rozstaw osi (mm):1700 mm
Min prześwit (mm):140 mm
Dopuszczalna masa całkowita (kg):310 kg - ( blad )
Masa z plynami: 310kg
Polecam strone:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tapety:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak wasze opinie???
pozdrawiam
matt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MATTHEW dnia Pon 13:10, 16 Cze 2008, w całości zmieniany 12 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pavel_S
Dołączył: 30 Kwi 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdzies w Kent
|
Wysłany: Sob 20:01, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No niezle niezle. Pewnie cena powalajaca, ale coz pomarzyc zawsze mozna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurim
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz/Londyn N22
|
Wysłany: Nie 23:33, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Idealny sprzęcik na zatloczone miasto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sapmar4
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Londyn N15 / Świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon 20:03, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wiec odnosnie tematu i ceny:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sapmar4
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Londyn N15 / Świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon 20:06, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a tak na marginesie nie dziwi was dopuszczalna masa calkowita?
310 kg czyli moto ma nie wiecej niz 210 kg jesli jest jednoosobowe?
troche to bez sensu moze to pomylka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MATTHEW
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/London/Bristol
|
Wysłany: Czw 17:24, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
PaveLBlueBandit napisał: | No niezle niezle. Pewnie cena powalajaca, ale coz pomarzyc zawsze mozna. :) |
W UK ma kosztowac okolo 12000GBP ( NIEOFICJALNA CENA )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|